نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

از نگاه طباطبایی کمیته فنی بسکتبال تصمیم گیرنده اصلی است| اما اعضای این کمیته چه کسانی هستند؟

  • کد خبر: ۷۹۱۳۵
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
از نگاه طباطبایی کمیته فنی بسکتبال تصمیم گیرنده اصلی است| اما اعضای این کمیته چه کسانی هستند؟
رئیس فدراسیون بسکتبال این روز‌ها تمام تصمیمات گرفته شده را بر گردن کمیته فنی می‌اندازد، اما برای برخی سوال به وجود آمده که اعضای این کمیته را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در مصاحبه‌ای که به تازگی از رامین احمدی طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال منتشر شده عبارت کمیته فنی بار‌ها از سوی او مطرح شده است. او تغیر کادر فنی و انتخاب سرمربی جدید را جمع بندی کمیته فنی می‌داند و در بخش هایی از صحبت هایش گفته است: «۱-تغییر کادر فنی تیم ملی توسط کمیته فنی بررسی و در مورد آن جمع بندی حاصل شد. ۲-نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون بر این بود که تیم ملی نیازمند شرایط جدید است. باید تصمیمی در رابطه با این تیم گرفته می‌شد تا به واسطه آن روح جدید به تیم تزریق شود و به نوعی نابسامانی‌های گذشته را جبران کند. ۳-نظر کمیته فنی بر این بود که اختلاف ایران و ژاپن در حدی نیست که این نتایج رقم بخورد. ۴-نظر کمیته فنی این است که در بازی برابر چک و شرایطی که در جریان آن ایجاد شده بود، تیم ملی می‌توانست نتیجه‌ای بهتر کسب کند. ۵- باید میان بازیکنان با یکدیگر، بازیکنان با کادر فنی و مجموعه تیم با فدراسیون اتحاد و همدلی وجود داشته باشد، اما بعضا اعضای کمیته فنی به خاطر نبود این مهم در برخی مقاطع آزرده بودند. ۶- همه اعضای کمیته فنی بر این باور بودند که به صورت کلی نتایج و عملکرد تیم ملی طی این مدت خوب بوده است اگرچه در برخی دیدار‌ها مانند انتخابی کاپ آسیا یا دیدار نخست المپیک مقابل جمهوری چک انتظار این بود که نتایج بهتری به دست می‌آمد.»
همانطور که مشاهده کردید در این مصاحبه رئیس فدراسیون تمام تصمیمات را بر گردن کمیته فنی انداخته و حال این سوال برای برخی به وجود آمده که اعضای این کمیته را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟
از همین رو در ادامه اعضای کمیته فنی را معرفی کرده ایم منتهی با توجه به اینکه این اعضا در طول فعالیت خود سمت‌های مختلفی داشتند، فقط به دوران بازی ملی آنان (به جز فریده شجاعی و صالحیان) اشاره شده است.
ایرج لارودی: ملی‌پوش بسکتبال در جام ملت‌های ۱۹۷۳ فیلیپین.
اسداله کبیر: ملی‌پوش بسکتبال در جام عمران پاکستان ۱۳۵۵.
فریده شجاعی: بازیکن تیم تاج.
محمدمهدی ایزدپناه: ملی‌پوش بسکتبال طی دوره‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۴. (بازیکن جوانان ایران در سال ۱۹۸۲).
مسعود قاسمی: بازیکن تیم ب ایران در مسابقات دهه فجر دهه ۶۰.
رامین احمدی‌طباطبایی: بازیکن جوانان ایران در سال ۱۹۸۲، دو دوره تیم دانشجویان ایران در دهه ۶۰ که به مسابقات اعزام نشد.
محمدرضا صالحیان: داور بین‌المللی سابق بسکتبال و دبیر فدراسیون.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->